5 Aralık 2011 Pazartesi

Bu benim Ayvalık'da iken Cunda adasında çizdirdiğim karikatür. Biliyorum fazla karikatüre benzemiyor, çünkü komik değil zaten çizende karikatür tipi çiziyordu ama resim komik olmuyor. Böyle daha güzel oluyordu...
Herkes çizen adamın etrafına toplanmış nasıl bir şey çiziyor diye bakıyordu. Yeni gelenler geçerken çizilene bakıp gülüyorlardı. Adam  gerçekten çok güzel çiziyordu. Bir de yardımcısı vardı Komedi Dükkanı'nda gelip gelip terini sildiği gibi o da  arada bir terini siliyordu. Her yerden ışık geliyordu adam için.
Çizdirirken bir az sıkıldım çünkü on-on beş dakika sürüyordu.

1 yorum:

  1. çok güzel çizilmiş..ben hiç Ayvalık'ta bulunmadım, benim gibi bilmeyenler için anlatabilirsn mutlu olurum..Ayvalık hakkında bilgi verirken kendi anılarını da aynen bu karikatürü çizdirirken yaşadıklarını anlattığın gibi anlatabilirsen daha çok sevinirim..

    YanıtlaSil