6 Aralık 2011 Salı

Günlük

Günlük yazmak yazma alışkanlığını geliştirir. Birinci sınıfta niye günlük yazıyoruz diye merak ediyordum öğretmene sorduğumda ise yazma alışkanlığının gelişmesi için dedi.
Ben eskiden günlük yazmayı hiç sevmezdim ama o zaman kısa kısa yazardım. Öğretmen bana bir az uzun yaz dedi, bende uzun yazmaya  başladım o zaman hiç sıkıcı olmadı . Bence günlük yazmayanlar günlüğe başlasınlar, kısa yazanlarda uzun yazmaya başlasın. Çünkü günlük yazınca içindeki şeyleri bazılarına açıklayamazsın ama oraya yazınca rahatlarsın, günlüğün böyle bir avantajı daha var. Evet, bir daha söylüyorum günlük yazmayanlar günlük yazmaya başlasın, kısa yazanlar da uzun yazmaya başlasın...

1 yorum:

  1. Günlük yazmak anılarını muhafaza etmek demektir. İleride yüzünde bir gülümseme oluşuverir.

    YanıtlaSil