30 Kasım 2014 Pazar

Geri Döndüm!!!!!!!!!!!

Uzun zamandan beri yoktum, size barış getirdim. Bugün Eminönü'nden kalkan barış vapuru ile ailecek bir boğaz turu yaptık. Sivil toplum kuruluşlarının katkısıyla gerçekleşen bu etkinliğin amacı; Türkiye'de barış sürecine katkıda bulunmak. Babamında üyesi olduğu bu   grubun içinde bir çok meslekten insan vardı. Solda gördüğünüz kız çocuğu benim kardeşim "Güneş Ayşe". O da elinde tuttuğu pankartla barışa destek veriyor. Henüz dört buçuk yaşında olan kardeşim barışın ne kadar önemli olduğunu
yüzündeki ciddiyetle ifade ediyor. Sizde elinizden geldiği kadar barışı destekleyin.Yeni yazılarımda beni takip edin.
Kenan Tahir Ceylan


                                                                                                                                                                                   

1 yorum:

  1. Hoş geldin yeniden blog alemine. Her gün bir post bekleriz burada. Başarılar dilerim hayatında.

    YanıtlaSil